Kinderdagverblijven

      Klachtenprocedure

      De Drie Villa’s Kinderdagverblijven verzorgt de opvang van uw kind zo goed mogelijk. Het kan zijn dat u niet tevreden bent over de geleverde dienstverlening en u dit kenbaar wenst te maken. Wij zijn dan graag bereid om met u te praten om tot een oplossing te komen. De Drie Villa’s Kinderdagverblijven heeft een klachtenreglement. Daarin staat beschreven op welke wijze u uw ontevredenheid kenbaar kan maken en hoe onze werkwijze is bij het behandelen en registreren van klachten.

      Wanneer u als klant ontevreden bent over een medewerker of over een bepaalde gang van zaken binnen de organisatie, dan vragen wij u ons dit persoonlijk te laten weten.

      Bij voorkeur kunt u uw onvrede eerst bespreekbaar maken bij de direct betrokkene. Indien dit niet leidt tot een bevredigende oplossing, dan kunt u een formele klacht indienen.

      Een formele klacht kunt u uitsluitend schriftelijk indienen middels een klachtenformulier. Dat kunt u downloaden via onze website of opvragen bij de pedagogisch medewerkers op uw locatie.

      Mocht de interne klachtafhandeling niet leiden tot een bevredigende oplossing dan kunt u als klant

      informatie, advies en/of mediation inwinnen/krijgen bij Klachtloket Kinderopvang of het geschil aanmelden bij de Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen. Het reglement van de Geschillencommissie vindt u op de website van de Geschillencommissie.

      • Maak een afspraak
        voor een rondleiding

      • Hoe wij omgaan met je persoonsgegevens kun je lezen in ons Privacy beleid